söndag 9 april 2017

Make your life a dream, and your dream a reality..

Det är mycket tankar som snurrar i mitt huvud just nu. Allt ifrån tävling, mat, träning, plugg, jobb osv. Men mest fokus ligger just nu på vad jag verkligen vill göra. Vad jag alltid har drömt om. Vad jag alltid har velat göra.
Jag valde att stanna en extra natt nere i Lund. Jag är ledig imorgon då jag ska till min coach i Halmstad. Så då kände jag att det är bättre att stanna här, så blir den inte så mycket bilåkande. Det är iallafall väldigt skönt att vara här nere. Jag är med två personer som verkligen förstår mig och som jag kan bolla mycket idéer med. Det har hjälpt mig väldigt mycket.

Jag kommer troligtvis att förflytta mig inom det närmsta året. Anderstorp kommer alltid att vara hemma, men det är inte där jag vill vara just nu. Jag måste få utrymme att utvecklas som människa, att få tid att bara vara jag och hitta mig själv i den jag är. Det är två städer som är lite mer intressanta. Dom som känner mig kan nog gissa sig fram. Jag kommer inte skriva närmre om vart och när, då det här som sagt bara är "drömmar". Det är något jag vill, men det krävs otroligt mycket för att jag ska kunna komma dit. Inte bara från min personligen. Jag skulle egentligen behöva jobba natt och dag för att det skulle kunna ske inom det närmsta året, men det har jag tyvärr inte möjlighet till..

Jag kommer iallafall kämpa för att jag ska kunna göra detta. Det är dags för mig att lämna mitt trygga bo och våga stå på egna ben.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar