onsdag 12 april 2017

I sommar går flyttlasset! [JOBB SÖKES I OSLO]

God eftermiddag,

Som några av er kanske har läst på instagram så är det nu bestämt att jag ska flytta, och vart jag ska flytta. Tanken är att jag flyttar till Oslo i sommar/höst. Det här är något som jag velat väldigt länge, men kanske aldrig trott att jag skulle ha modet till att faktiskt göra det.
Det är ett stort steg för mig. Att lämna mitt trygga Anderstorp, mina föräldrar, familj, vänner osv. Men under den här dieten har jag inte bara förändrats utvändigt.. Jag har förändrats så otroligt mycket på insidan. Jag har jobbat extremt mycket med mig själv och känner verkligen att det är dags. Det är dags för mig att stå på egna ben, att starta upp ett nytt liv!
Många av er som läser det här vet om vad jag har gått igenom dom senaste åren. Det ska bli så otroligt skönt att få lämna det bakom sig och bara tänka på sig själv. Det ska bli så ofattligt skönt.
Tanken men flytten är att jag ska starta upp ett helt nytt liv. Ett liv där jag kommer sätta mig själv i fokus. Jag kommer fortsätta min satsning inom bikini fitness, absolut! Jag kommer även att fortsätta vara en del av Team Fitness by Aspen. Inget av det kommer förändras. Men jag behöver kunna leva ett eget och självständigt liv, och träffa nytt folk!

Varför blev det just Oslo? Ja, det är en bra fråga. Det har stått mellan Oslo och Göteborg. Men efter att jag var i Oslo för 2 veckor sedan så förälskade jag mig totalt i staden, och därför blir det Oslo. Jag har delar av släkten i Oslo och känner verkligen att det ska bli kul att få möjligheten att träffa dom lite oftare.

Men som ni vet så kan man inte bara sticka iväg hux flux.. Så nu tänkte jag kolla om det finns någon som vet om något företag i Oslo som söker anställda på heltid, eller någon som är bra på hur man får jobb i Oslo? Jag är tacksam för all hjälp jag kan få. Skicka gärna ett mail till: Malinjjhenaes@gmail.com eller kontakta mig på facebook om ni vet något!

Boende kommer jag försöka fixa så fort jag har hittat ett jobb och vet vad jag har för inkomst.. Men jag tar gärna emot tips på boende också!

/M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar