lördag 18 februari 2017

Veckans resultat - dietvecka 5

Veckorna rullar på och så även dieten. Denna veckan har varit något tuffare än de andra. Jag sliter inte med mat, träning eller motivation. Men då jag går på starka mediciner (som jag skrev i förra inlägget) så hänger inte alltid kroppen med. Jag har även tatuerat mig denna veckan och det resulterade i frossa. Det är inget ovanligt. Det har hänt efter samtliga av mina sittningar. Men nu känner jag mig bättre och kroppen börjar vänja sig med medicinerna. Skriver lite mer om min sittning och lite annat senare idag eller ikväll. Nu väntar gymmet på mig!

Men nu till resultaten..
Midja: -1,5cm
Rumpa: - 1cm
Vikt: - 1kg


Skriver lite mer om min sittning och lite annat senare idag eller ikväll. Nu väntar gymmet på mig!

Bilden till vänster tog jag dagen innan teamträffen & bilden till höger tog jag igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar