söndag 22 januari 2017

Veckans resultat - dietvecka 1

Jag har varit dålig på att skriva här den senaste veckan så jag tänkte summera den lite kort, samtidigt som jag tänkte skriva lite om hur tiden har varit fram till min första avstämning med coach.

I veckan har jag bara fokuserat på att äta, träna, jobba och vila. Jag har hoppat in och jobbat lite extra på hotellet. Dock fick jag verkligen kämpa med mig själv när jag serverade högrevsburgare och oxfilé. Men jag klarade av att inte dregla ner maten och klarade av ännu en prövning på denna 22 veckors dieten. Träningen och maten har rullat på bättre än förväntat. Finns nog inte så mycket mer att säga om det, haha.

Idag är det söndag och det betyder vilodag. Men ändå fick jag gå upp kl 06:00 för att jobba. Jag ska inte klaga. Jag har ju faktiskt ett jobb jag tycker är kul och där jag trivs väldigt bra. Men som sagt, ingen träning idag. Känns skönt att låta kroppen få återhämta sig lite.

Men nu till lite resultat ifrån den första perioden. Jag har valt att gå in i det här och ge 110% 24/7. Tunnelseende! Det har jag gjort de första 9 dagarna och det har gett resultat.
Midjan: -3cm
Rumpan: -4cm
Vikt: -2,7kg

Jag ska vara nöjd med det här och fick positiv feedback från coach. Det känns bra och jag är motiverad för att ge 110% hela vägen in i mål. På onsdag kommer jag att åka ner till Halmstad igen för att köra ett träningspass och poseringsträning med Caroline. Det ser jag verkligen fram emot!

Nu ska jag planera nästkommande vecka med mat och träning!

/M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar