måndag 9 januari 2017

Team Fitness by Aspen

Då kom dagen med det stora D:et. Som jag har väntat. Hela jul/nyår har bara varit hemskt. Massa ångest, förkylning och andra tråkigheter. Men nu är jag äntligen frisk igen och vet ni vad? Jag har SÅ goda nyheter. Jag ska äntligen få uppfylla en av mina drömmar. Jag ska tävla i Bikini Fitness. Och inte nog med det... Jag ska få hjälp av en av de tjejer som inspirerar mig allra mest, Caroline Aspenskog.

Så... Imorse tog jag bilen till Halmstad för att träffa Caroline och gå igenom lite hur vi ska lägga upp allt med kost osv osv. Eftersom jag aldrig tävlat eller satsat så som jag gör nu så var det en del att gå igenom. Vi körde även igenom lite posering och jag tycker verkligen att det var så roligt! Varje gång jag går förbi en spegel vill jag dra en pose... Typiskt mig!
Allt känns iallafall jätte bra och jag är så taggad för att dra igång med dieten på onsdag. Den här gången känns det verkligen som att jag kommer lyckas. Jag är så glad att jag har fått Caroline som coach. Hon är helt underbar och man märker verkligen att hon bryr sig om dom hon jobbar med. Jag kommer att vara en det av Team Fitness by Aspen. Det verkar vara ett riktigt härligt gäng och jag ser verkligen fram emot teamträffar mm.

När jag kom hem ifrån Halmstad så beställde jag hem lite saker ifrån tillskottsbolaget. Det blev en hel del faktiskt.. Dom har en hel del bra erbjudanden just nu, in och kika vettja!
Jag råkade även klicka hem mina första tävlingsskor. Ups...!

Jag tänker att ni som vill följa min resa till scenen kommer kunna göra det här och på min instagram (@malinjhenaes). Jag ska försöka skriva så mycket jag hinner, orkar och kan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar