onsdag 11 januari 2017

Positivt överraskad!

Första dietdagen är över och jag måste säga att det gått förvånansvärt bra, lite ont i huvudet bara. Jag började dagen med att åka till gymmet och köra 45 min cardio. Det var väldigt segt då jag hade svårt att somna igår. Men jag gjorde det och känslan efteråt är en riktig gokänsla.
Sen var det bara att följa dagens plan. Jobba, äta, jobba, äta, jobba, äta, träna, äta sova. En helt underbar dag om ni frågar mig.

Vid lunch så fick jag ett sms att mitt paket från Tillskottsbolaget hade landat i Anderstorp. Hur underbar var inte de då?! Massor med nya och spännande produkter. Har hunnit testa lite av det och måste säga att jag är positivt överraskad när det gäller Solids produkter. Jag har alltid har svårt för proteinpulver, BCAA mm. Men deras produkter är verkligen supergoda!





 

Måste ändå få säga att dagens höjdpunkt är det här. Dagens sista mål - Kvarg, blåbär och valnötter!

Nu är det dags för mig att krypa ner under täcket. Imorgon väntar morgoncardio och vila ifrån styrketräningen.


/M.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar