måndag 12 september 2016

Jag behöver eran hjälp!

Ännu en vecka har gått. Vad jag har lyckats med denna veckan det vet jag inte. Inte är det något vettigt iallafall. Dom två senaste dagarna har jag vräkt i mig godis, ångest. Men oh så gott. Jag behövde det. Jag har försökt att planera nästa veckas träning. Har gått sådär. Det är något som jag känner att jag kan behöva lite hjälp med. För att kunna kunna bli så bra som bara jag kan.

Jag har fått frågan ännu en gång - "Vad tränar du till?" Svaret på den frågan finns HÄR. Sen finns det självklart ett mål eller snarare en dröm. Det tänker jag dock inte dela med mig av här. Med tanke på hur mycket jag kämpar med att inte ha för höga krav på mig själv så håller jag det för mig själv. 

Men nu behöver jag alltså hjälp att hitta någon som kan hjälpa mig att bli så bra som bara jag kan och förverkliga min dröm. Känner du, vet du eller har du hört talas om någon som kan det där med långdistans? Kommentera här på bloggen, kontakta mig på Facebook eller skicka ett mail till malinjjhenaes@gmail.com! 

/M. 

En liten #tbt från Vålådalen. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar