tisdag 7 april 2015

SlarvMalin

Idag har det varit en lång dag. Som jag skrev tidigare så började dagen med en fin joggingrunda ute vid sommarstugan. Vädret var så fantastiskt så jag kom aldrig därifrån. 
Kroppen kändes halvtrött. Jag sov kanske inte jättebra natten som var. Tyvärr händer det ganska ofta att jag  ligger och glor på film/telefonen halva natten. Men det får de bli ändring på nu. 

Eftersom jag stannade kvar i sommarstugan till tidig kväll så hann jag att taga lite lunch och kolla på hockey. 
Väl hemma så började det bli mörkt och kallt. Eftersom jag bara har korta cykelbyxor så bestämde jag mig för att cykla inomhus. Landsvägen får vänta till imorgon - fast då blir det rullskidor. 

Allt är framlagt inför morgondagens första pass. Det är ju inte så enkelt att hinna/få med allt på morgonen. Speciellt inte om man heter Malin. Skulle det inte vara för att müslin blir äcklig av att ligga i yoghurt förlänge så hade säkerligen min frukost stått på bordet redan ikväll.
Det finns ingen slarvigare människa än mig på morgonen. 

/M.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar