måndag 6 april 2015

Kost/träning v.15 - check!

Då var det slut på vilan. Nästa vecka rivstartar jag med en helvetesvecka. Tro det eller ej, men jag ser fram emot det. Vissa kommer tycka jag är en dåre eller en idiot som rivstartar så - men jag lovar att jag ska lyssna på min kropp. För er som inte visste det så kan alltså min kropp prata, haha! 
Jag har tänkt mig att ta hjälp av någon slags "träningscoach" inom kort. Jag kan dock inte bestämma mig för vem jag ska ta hjälp av - så om ni har några tips så släng iväg ett meddelande eller en kommentar. 

Jag kommer även att börja planera min kost. Med tanke på att jag har ätstörningar och ångest och bla bla bla (ni kan det där nu, jag vet) så är det extra viktigt att äta rätt och tillräckligt. Så jag är även tacksam för tips på folk som har koll på mat. 

Annars har det inte hänt så mycket. Jag har mest tagit det lugnt, som vanligt. 
Eller idag har jag stått i köket i 6 timmar och lagat riktigt god mat. Lammracks, potatisgratäng och rödvinssås. Smaskens! 

Just nu befinner jag mig ute i sommarstugan vid Bolmen. Det är så lugnt och skönt här ute. Ser fram emot att bo här ute i sommar. 
Imorgon rullar bilen hem till Anderstorp igen och på tisdag börjar en ny arbetsvecka.

Nu känns det som om jag skriver bara för att skriva så nu säger jag godnatt - Godnatt! 

/M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar