torsdag 2 april 2015

Glad Påsk!

Vill önska alla mina läsare en riktigt Glad Påsk! 
Själv så ska jag ut till sommarstugan och mysa med god mat, godis, påskmust och massor med träning. 

Japp, snart börjar sommarträningen (trots att det snöade idag). Några dagars vila har varit riktigt skönt. Har svårt med kolhydratsuppladning inför lopp. Äta är inga problem, men det går någon dag och sen får jag inte behålla något. Denna gången har det varit extremt, då även ångesten har spökar lite pga olika anledningar. 
Jag borde inte ha så extremt mycket ångest som jag har. Men men. Med tanke på depressionen så blir allt 10x värre.
Utan att nämna vad som hänt - Jag är bara en människa och kan också göra misstag.
Dock vill jag bara skicka en ursäkt till ett par människor, bland annat syrran. Du vet varför. Sorry! 

Nu ser jag fram emot påsken och allt jag har planerat in efter påsk. Ha en underbar helg allihop! (: 

Myspys framför tv:n - Taken! 

1 kommentar: