söndag 12 april 2015

Få fina fötter och len muff hos Bellas Fotvård

I onsdags var jag hos Isabelle på Bellas Fotvård och fixade till mina fötter och fick en riktigt skön massage.
Efter en hel del träning den senaste tiden så har min ena nagel blivit lite konstig. Då var det perfekt att komma till Isabelle och fixa till det så att jag slipper att få bestående problem eller nageltrång. Eftersom jag har nya löparskor så har jag fått en del blåsor och annat. Även det fixade hon till. Hur skönt som helst. 
Förutom medicinsk fotvård så utför Isabelle vaxning, t.ex brasiliansk vaxning eller bikinivax. 

Om ni vill få fina fötter, bli av med blåsor, vårtor och andra osköna grejor på fötterna, eller vaxa er lena till sommaren? Boka då en tid hos Isabelle - 0703716877.

Isabelle är utbildad inom medicinsk fotvård och vaxning.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar