söndag 22 mars 2015

Onödigt pass, men ändå så viktigt.

Äntligen ska jag få sova i en säng igen. Jag är överlycklig och hoppas på att få sova ut ordentligt imorgon. Känner hur trött jag är i hela kroppen. 
Dagens pass blev inte rullskidor. Jag har varit frusen hela dagen så kände inte för att rulla ut i stormen. Jag har lätt för att börja frysa när jag lägger om min kost och det är precis vad jag gjort de senaste dagarna. 
Istället så försökte jag vila och ta det lugnt hemma. Tänkte att jag kunde få ha en vilodag iallafall.. Men det ville inte mitt huvud (& med tanke på hur jag mår just nu så är det bäst att ta ett litet träningspass för att dämpa ångesten mm). Så jag begav mig mot gymmet och lyfte lite skrot och sprang intervaller. Ett riktigt gött pass faktiskt. Hade det inte varit för att jag skulle hem och kolla på Wallander så hade jag nog stått på löpbandet fortfarande. 

Trött, tröttare - Malin

Nog om dagen idag. Imorgon ska jag jobba, städa och sen ska jag iväg och få fina naglar hos Emelie (Beauty by Em).

/M.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar