tisdag 24 mars 2015

Missing People Sweden - hjälp!

Snart har jag haft körkort i 2 år. Jag tog det i Vetlanda och pluggade på Bohmans Trafikskola (bredvid stadshotellet). Nu läste jag att Nicklas, som äger trafikskolan, har en son som är försvunnen. 
Nu har även Missing People Sweden gått ut med information om Michael (som sonen heter). 
Under den veckan jag var i Vetlanda och pluggade fick jag köra många lektioner med Nicklas och han var hur snäll och go som helst. Nicklas hjälpte mig att ta körkort och nu vill jag hjälpa honom så att han får hem sin son igen. Så snälla alla ni som bor i Vetlanda eller i närheten, om ni ser eller hör någonting om Michael - kontakta polisen! Om nu bor i Vetlanda - delta i letandet! 
Mer info om letandet mm finns på Missing People's Facebook. 

Från Missing People's Facebooksida: 
JÖNKÖPING/VETLANDA: Har någon sett 20-årige Michael som är försvunnen sedan den 22 mars, då han senast sågs vid 01-tiden.

Michael är 180 cm lång och har normal kroppsbyggnad. Han var vid försvinnandet klädd i blåa jeans, vit/beige tröja och ev blå tröja.

Har du sett Mikael eller har du information som kan leda till att han återfinns, ring polisen på 114 14.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar