söndag 28 september 2014

Spännande telefonsamtal & sushi

Idag har jag varit riktigt, riktigt trött. Vi kom hem kl 04.30. Så jag fick sova några timmar innan det var dags för en ny dag med speedway. Rasmus sista tävling för i år. 
Trött som jag var så la jag mig i bilen för att sova en stund innan speedwayen skulle dra igång. Jag somnade och sov som en sten. Jag vaknade först till matchstart. Då fick jag ett mycket trevlig samtal. Vem det var och vad det handlade om kommer komma i ett senare inlägg. 

Efter det rullade bilen till Esbjerg för att äta en bit mat. Det blev en favorit, running sushi. Jag fick äntligen träffa Kirstine igen och verkligen prata ut.

Trots att jag har varit så trött har det ändå varit en mycket bra dag. 

Speedway med min svullna läpp :) 

Sushi, running sushi! 

En fin vän! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar