tisdag 28 januari 2014

Sjuk(t) mycket plugg

Godkväll bloggen! 
Just nu ligger jag i sängen och är sjuk. Jag vaknade med halsont och snuva. Usch vad jag ogillar det. Nu när jag hade kommit igång så bra med träning och kost. Det er sånt man får leva med. Kanske var bra med en vecka med lugn och ro innan jag flyger tillbaka till Danmark. Nu är det ju bara 5 dagar kvar tills Rasmus kommer hem.

Så för att jag ska få lite tid med honom nu när jag inte har träffat honom på 6 veckor, så måste jag plugga som en galning nu. Tre uppdrag ska skickas in på söndag. Känner redan hur stressad jag kommer vara söndag kväll. 

Ja, som ni förstår så blir det inte mycket träning (sjuk) och inte mycket blogg (plugg). Jag försöker att skriva så ofta jag kan. Glöm inte att kommentera om ni har några frågor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar