onsdag 1 januari 2014

Nytt personligt rekord


Eftersom jag var chaufför inatt så bestämde jag mig för att sova ut idag. 
Klockan 10.30 klev jag upp och gjorde mig en proteinrik frukost. Efter det blev det en 4 km pw och jag slog nytt personligt rekord. 4 km på 29 minuter och 59 sekunder med 3 extra kilon. Kan inte börja 2014 mycket bättre än så. 
Sedan var det dags för styrketräning som idag blev mage/rygg. För er som inte vill eller kan gå till ett gym så finns det en jättebra app som heter Seven. Där finns det 4 olika träningsprogram (mage/rygg, överkroppen, ben & hela kroppen). Jag anser att jag kan göra övningarna bäst om jag gör det hemma. Därför är appen Seven helt suverän för mig! 

Nu bänkar jag mig i soffan för att se damernas 10 km i tour de ski. Senare idag ska jag städa och packa. Imorgon rullar bilen mot Norge för att få några träningstimmar på snö. 


 Frukost; 3 ägg, celsius, vatten och proteinsmoothie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar