onsdag 8 januari 2014

Fitness by Sweden

Det är dags att ta träningen till en ny nivå. Imorgon åker jag till Vetlanda för att träffa en som heter Tobias. Han jobbar som personlig tränare och kostrådgivare.
En liten historia: Under våren 2013 hjälpte Tobias mig med träning och kost och det fungerade jättebra. Nästan. Jag fick extremt mycket ångest när jag åt så mycket som jag skulle. Jag tog reda på vad det var för fel på mig och fick svaret; Du har tendenser till ätstörningar. Istället för att ta itu med det på en gång valde jag att bara gå runt med dessa problem. Tiden gick och jag funderade på vad jag skulle göra.
I november så beslutade jag mig för att ta kontakt med Tobias igen.
Imorgon ska vi gå igenom hur jag kan få i mig protein, kolhydrater och fett utan att få tillbaka min ångest. Han kommer alltså att lägga upp träning och kost helt och hållet efter mig. Något som jag tycker är helt suveränt!

Tobias är även ansiktet bakom Fitness by Sweden.
Ett tips till alla där ute som vill gå ner i vikt, ändra livsstil, få en fit kropp eller bara ta träningen till en annan nivå. Kontakt Tobias & Fitness by Sweden! Ni kan hitta mer information om Tobias, Fitness by Sweden, goda recept eller resultat från andra klienter på Facebook/hemsidan.
Facebook; Fitness by Sweden (&gilla sidan)
Hemsida; http://www.fitnessbysweden.com



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar