lördag 4 januari 2014

Dag två på snö

Då var denna lördagen snart slut och det är dags att summera dagen. Jag tillägnade förmiddagen med min systerson Charlie och fixa lite med bloggen. Alltså en rättså lugn förmiddag. Efter lunch började jag leta motivation och plocka fram kläder till dagens pass. Jag är mästare på att skjuta på saker och ting. Klockan rann iväg till 16:30 innan jag kom ut på dagens pass. Det blev 10 km klassisk längdåkning. Jag hade perfekta skidor och spår. Jag skulle nog kunna åka längre men bytte ut de sista kilometrarna till lite styrketräning. 
Här uppe i Norge blir det mörkt runt 16.00, så med tanke på att jag är mörkrädd så fick det räcka med 10 km idag. Satsar på dubbelt så långt imorgon.

Utsikten 
Dagens kvällspass blev en mörk historia.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar